Elsa: Någon berättade för mig att du fortfarande älskar.

Så sjukt att du skrivit ett inlägg med Lady Gaga. Jag lyssnar på Paparazzi minst två gånger om dan! Första gången man hör den fattar man inte hur bra den är. Den är så vacker vilket covern som du la upp verkligen visar!

I helgen har jag bott hos Ola i hans lägenhet då han är MIA. Det är skönt att bo ensam och ha sitt eget hushålle (Lotta!) men det var ju inte mitt hushålle. Jag tänkte mest på hur jag skulle ha det hemma hos mig. Att flytta hemifrån känns inte så främmande helt plötsligt.





Lägger upp den här otroligt fina låten. Jag får den här "det-här-är-mitt-liv-"-känslan när jag hör den. Det här är visserligen någon slags radioedit, versionen som finns på spotify är ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh så fin. Men hur kan man få med så många ord i en mening..hon knäcker ju Alanis. Radioedit? really?

2009-11-16 @ 15:54:56
Postat av: Elsa

Jag vet! Det är helt omöjligt att sjunga med. Dels för att det är på franska och dels för det är typ 7000 ord per sekund! Som när Hedvig och jag försökte oss på en savage garden låt på sing star :)

2009-11-16 @ 20:39:18
Postat av: Jonna

Å, den här låten är så himla fin :)

2009-11-18 @ 09:04:55
URL: http://alltomjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0