Elsa: Skönt häng hemma hos familjen Bornesten!


Igår var jag hemma hos Sanne. Vi myste med Nova, drack Te med Göran. Tar oss igenom en mycket märklig film; Poseidon och en kass Idolomgång med tråkiga låtval (hallå undantag Erik, vi rös!) Mer folk dimper in och sätter sig i soffan framför tvn som visar den brittiska motsvarigheten till COPS (på TV4 sport, wtf?).  Det är verkligen ett kollektiv Sanne bor i. Det är bara det att kollektivet utgörs av hennes familj. Även om det inte tillhör det ordinära att alla är vakna och sitter och tittar på tv  01.00. Gick och lade mig 03 och jag kände mig stolt! In your face alla ni som inte trodde att jag kunde vara uppe sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0