Elsa: The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse.

Om du med gränserna och Stan menar Sundbyberg så: Ja! Eller. Jag kan tänka mig Solna men det är norrort for life. Man väntar inte 10 år på Sm-guld för att sen flytta härifrån!

Angående Jane Eyre så tror jag att jag nog alltid har hennes sinne i mina egna tankar. När man väl har sett Samantha Morton i Jane Eyre är det no turning back. Ångrar lite nu att vi inte ska se hennes film! Om du inte har satt igång med det ännu (eller om det är någon annan som läser det här) så bara måste du läsa Svindlande Höjder nu. Det är kärlek, förvirring, knutar i magen på ett ganska Twilight-aktigt sätt! Så lustigt att de tar upp den boken i just Twilight!

Och Ja! Anna Paquin, hon är en varelse. Hon är ingen mäniska. Förstår du? När jag började se True Blood blev jag såklart så fascinerad av henne att man gick in på IMDB. Sen kunde jag inte hålla mig från att klicka hem pianot från CDON.com så jag såg den alldeles nyss. Hon är så cool i den. Lätt bättre än Portman i Leon (haha!).

Idag gåendes på Sveavägen var vädret så magiskt grått. Det var så dåligt väder att allt blev så poetiskt. Jag gick där, med händerna i fickan och kände bara glädje. När jag känner så snurrar det en mening i mitt huvid om och om igen: JAG ÄLSKAR. Inget särskilt utan allt.





Jag älskar. Jag älskar Jag älskar. Jag älskar. Jag älskar Jag älskar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0