Sanne: Make bad things to you...(haha..passar inte alls med texten..)

Kevin Borg satt mittemot mig på Malmen igår (!) med sin flickvän (!!), det känns bra-visst gör det, att de är tillsammans!? sötnos :P

Barar lite kuri sådär :)

Elsa om du skulle flytta skulle du väl hålla dig inom, ja vad ska vi säga, gränserna? Inom...wait for it...wait for it..."STAN"??

Ja Jag har till och med börjat digga Bad Romance med Gaga, gillade inte den alls första gången jag hörde den men den är ganska tung alltså. Hon kör stenhårt på den där galna grova tonen i den.

Såg en annan version av Jane Eyre i helgen! Den var bra, typ samma som den andra men Mr Rochester är bättre i den andra. Pappa sa: Vad är det med de här filmerna som har en sån dragningskraft på oss? Så sant så sant. Ja vad är det egentligen?

Och Anna Paquin spelar Jane som liten!!!! Hon är ju med i Pianot också och fick en Oscar för den rollen när hon var liten! Coolt va?! Har inte fattat att det är hon som spelar Sookie! Kände igen henne så stört väl sen såg jag traliern till Trueblood och då ba: Ahaaa!

See for yourselves:

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0