Elsa: Ett rum med rosor

I en av mina dagdrömmar fantiserar jag om ett rum som jag ska ha när jag har eget hushåll. Det ska vara ett rum för avslappnade stunder. En vägg ska vara bokhyllor från golv till tak. Jag ska ha massa svartvita fotografier på skådisar och artister jag älskar (eller bara tycker är skitsnygga på bild). Jag ska ha en stor fåtölj (var tvungen att kolla att det faktiskt stavas så) helst något flummigt material. Jag ska ha lampa och fotpall med rosor på. Tekoppen ska också vara rosig.

Ville bara säga det.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag sparade ett visitkort en gång från en keramikbutik som gjorde helt underbara små, tunna vackra koppar, skålar, tallrikar och allt sånt med rosmotiv. Då tänkte jag att såna ska jag köpa en dag :)

2010-08-23 @ 10:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0