Elsa: Sökes; en ofelbar människa att leda det Socialdemokratiska partiet

Vid middagsbordet i måndags. Mamma "Varför kan det inte finnas ett enda parti som man vill rösta på". Så sant. Jag skulle vilja sätta ihop ett parti med rätt politik och rätt personer. Kanske att Anders Borg eller Maria Wetterstrand kunde byta parti á la Moderaterna goes Socialdemokraterna i Sundbyberg 2007. Men man får nog ta det bästa som går att hitta. Just nu ser jag vår allas Thomas Bodström i cykelbyxor på Fångarna på fortet. Det kanske är det som behövs för att få de ungas röster och inte löften om jobb och praktikplatser. Jag ska inte klaga, han är en go kille.



Kommentarer
Postat av: Sanne

Visst är KD:s Göran Hägglund snygg? Alltså lite modellsnygg faktiskt?

2010-08-26 @ 10:48:25
Postat av: E.

Bodström är reko!



Ja ag blir klar efter två år, det är en ganska intensiv utbildning. Mycket praktiskt arbete och mer läsa hemma.



Fb har ju förövrigt en ad där man nu kan skapa sitt eget parti och sedan få folk att örsta på det över fb, för skojs skull hade jag gjort det om jag hade det, då hade man kunnat plocka ut det bästa ut varje parti. Try it!

2010-08-27 @ 08:19:37
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0