Sanne: Akta! (anka..)

Ibland är jag för mycket för mitt eget bästa. (Vad det nu är)

För känslosam.

För fundersam.

För dramatisk.

För instängd.

För arg.

För kär. (Nej sånt skriver jag inte om på bloggen men nu gjorde jag det visst. Buhu me.)

Ibland när jag ska reda ut saker ser jag mig själv som en soldat som tar till sig order. Jag står rakt och försöker lägga upp planen i huvudet och tänka logiskt och effektivt. Det här kan fungera ganska bra, det gör att jag på något sätt håller ett bra avstånd till tankar och kan reda ut saker bättre.

Tio pilar i bröstet- yeah right liksom! 

Men det är också bara ren bullshit allting ibland och jag vet att jag kan göra så för att se saker med lite distans men jag vet att jag inte kommer att rätta mig efter det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0