Sanne: Jäkliga kommentarer

Kissie ni vet? Ja alla kan nog tänka sig att hon får en hel del elaka kommentarer angående hennes utseende och beteende, antagligen framför allt utseendet..Det är väl en sak att prata om plastikoperationer och kommentera vad hon gjort, dock undrar jag hur man tänker när man skriver att det inte blev bra..hon har inte klippt sig, det växer inte tillbaka..Hur kan de inte tänka sig för? De skriver så hemska elaka saker..de vill verkligen att hon ska må dåligt. Verkligen borra in orden för de tror att hon är så korkad att allt bara rinner av.

Jag tycker inte att Alexandra (Kissie) skulle ha opererat sig. Jag måste inte skriva till henne om det. Kommenterar typ en blogg per år å andra sidan. Man måste väl fråga sig vad det ger henne att kommentera att hon opererat sig. Vi är inte bästa vänner direkt.

Eftersom hon har en blogg får hon förvänta sig (och vill nog ha) kommentarer från läsare, och det är ju ett slags öppet forum ändå och klart hon får kommentarer gällande sitt utseende efter den förändring hon gjort. Men varför är folk så ohyfsade? Sådär in på skinnet. Hon säger en massa som provocerar och som alla inte håller med om, hon kan också kallas elak (förr i alla fall), men hur kan folk vara så hemska?? Som om de bara väntar på att få häva ur sig..äckligt.

Jag vet inte jag bara störde mig som f*n. Och ville häva ur mig lite...


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad menar du att de har skrivit? Bara allmänt i hennes kommentarer eller?

2010-08-07 @ 22:21:12
Postat av: Sanne

Ja hon får massa kommentarer, läser dem typ aldrig men nu hade hon själv skrivit om det, att hon blev så ledsen och aldrig mer ska läsa dem.

2010-08-09 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0