Sanne: litna och rebelliska, tja ibland kanske

Min svensklärare i högstadiet berättade om några tyska elever hon undervisade i svenska som tyckte att det var så lustigt att vi svenskar säger "ett litet hus, flera små hus" (??) de ville säga "flera LITNA hus" (!) gulligt och good point.

vi är små, vi är litna

på patricia fick vi inte komma in, trots att vår grupp bestod av till synes gay guys och trasiga strumpbyxor..vi är för små och jag ropade att vi är free spirits som är above them eller något sånt..haha. En vän gav mig en kram och sa att han kan vara min vän eftersom att jag är så jäkla rebellisk och cool ... :P

Btw, Elsi visst gillar du Jakob Hellman??? Det gör jag!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Visste inte att det var "vara vänner" killen. :)

2010-08-07 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0