Sanne: Think outside the box...yeah right.



Här är ett par svindyra skor från Alexander Wang. De är jättedyra. Det är många skor som är. Så vi ska bara titta inte köpa.

Titta lite på dem.

Ja du ser fortfarande skon på bilden.

Den där svarta lite spetsiga. Med lite ball kant runt ankeln. Den liksom går ner lite och sen upp igen. Som ett U. Den går ner lika mycket som den går upp alltå. Kanten.

Jag är inte råförtjust i sån där skarp tjock kant på tån. Men jag gillar formen på skon.

Titta på den, kolla in alla delar av skon. Lilla svart skon som är svindyr och som Elin Kling har. tralala...sko sko..

KLACKEN ÄR FELVÄND FÖR I H-VETE!

Åh förlåt men jag ville bara få det ur mig..Här var jag kanske lite trångsynt men jag bara stirrar på klacken och det skaver någonstans när jag ser dem..

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha!

2010-08-21 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0