Sanne: DU kan ta dig i kragen!

Here we go..

Elsa nu har jag varit inne på resedagboken! Så trög var jag att jag inte kollade på din facebook bara :) fast du borde länkat även i mailen! Vad kul att ni skriver så ofta! Bättre ofta och lite.

Sitter och har börjat skriva på min hemtenta nu. Jag vet inte hur det kommer att gå. På något sätt har jag intalat mig att det ska gå bra om jag bara tänker efter ordentligt. Alltså inte genom att faktiskt läsa all litteratur utan genom att jag ska tänka efter ordenligt. För jag har hängt med bra på allt och pratat ganska mycket på seminarierna- så om jag bara tänker efter ordentligt. Men det är svårt att göra det om det är något man ska skriva som man inte har registrerat (för man har aldrig läst det..). För jag kan ju inte hitta på..

Så, kontentan är väl att jag måste ta mig i kragen och LÄSA LITE TILL!

Jag har tänkt lite, för det gör jag ju aldrig annars. Och kommit fram till vissa saker som är väldigt bra.



Dagens Elsa: Du är väldigt fin blond och solkysst. Jag är ju väldigt blek den här årstiden, och de andra tre. Fast på bilden ovan är vi ju faktiskt ganska lika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0