Sanne: miss independent?

Vi pratade här hemma om att jag ska bo hemma tills jag är klar med min utbildning för att slippa ta lån. Det är ju bra. Och jag trivs hemma, ingen fara med det. MEN, jag är klar med min utbildning (förutsatt att jag går klart det jag gör nu) om 4,5 år om jag vill ta en master. Så...då ska jag bo hemma tills jag fyller 26! DET känns lite fel.

Det tror jag de också tycker.

Så vi sa att åtminstone de tre första åren. Alltså 2,5 år till.

Än så länge så är det ok, men det är också lite svårt att försöka sköta sitt och ta mer och mer ansvar när man bor hemma. Jag är lite förvirrad.

Eftersom jag de senaste två åren bott 8 månader utomlands så vet jag ju lite vad det innebär att bo och klara sig själv. Jag vill inte flytta just nu, men om kanske 1,5 år?? Fan det lät ganska långt ändå. Ett år kanske?

Och jag som hatar när folk velar.



Jag vill umgås mer med de här sötnosarna. 

Dagens elsa: Du är också en sötnos. En av de mest sötsliskiga som finns. Du och Nova är typ samma sötsliskighetsklass..haha
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är väl klart att du ska flytta innan du fyller 26!! Nu när du har George kommer du säkert vilja flytta ut rätt snart :) Även om det är mysigt och praktiskt att bo hemma hos mamma och pappa så är det en enorm frihet att få bo själv (eller med sin kille). Du står väl i bostadskö (hyreslägenheter) hoppas jag! KRAM

PS. Vi vill umgås mer med dig me!DS.

2010-02-18 @ 12:58:07
URL: http://alltomjonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ar ocksa flytta hemifran velig. Det kanns verkligen som det kommer bli snarare an jag tankt mig!

2010-02-18 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0