Sanne: Yo yo yo!

Elsa var mycket kvick och skrev till mig på facebook bara efter några dagar på fri fot! Imponerande. Hoppas du har det fantastiskt. Elsa är alltså i Asien och schtekar.

..lämna mig inte här! men det har du gjort. right back at me i guess.

Var i älskade Skåne i några dagar. Malmö och Lund. Det var jättemysigt, lugnande och jäkligt trevligt. I lund träffade vi Malin och Paula och hade en väldigt rolig kväll i studentkorridoren :) hehe...ett visst drinking game blev helt hysteriskt roligt.

Malin (BB) har kommit hem från Australien :)

Var arg på skolan, gjorde bra ifrån mig i skolan, saknar Sara i skolan, vill inte ha hemtenta, vill ha vanligt prov.

"Din vilja sitter i skogen!" brukade mamma säga när var liten och sa "jag vill, jag vill!!!"



Sara skickade lite foton från klassutgången för några veckor sen. Saknar det där svallet! Men på bilden ser man inte hur slitet det var...

Dagens fina till elsa: Du har det där lilla extra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Utgang i gamla stan! Det var alldeles for lange sen. Vet inte varfor. Blir sa himla glad, var ju inne har for bara ett par dagar sen och da hade du inte skrivit och nu allt det har. Magiskt!

2010-02-18 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0