Elsa: Han är tillbaka!

Jag är så lycklig. Kan inte få nog av den här människan. Jag bara kan inte. Jag vet att det är fånigt och att jag inte vet något om sporten men vad gör det? Vad finns det att veta om det berör en? Har väl lärt mig att känna igen de flesta hoppen och alla kan väl uppskatta en fin stegsekvens och ett långt och utdraget flygskär? Helt plötsligt blev OS i Vancouver så mycket viktigare. Helt plötsligt undrar jag hur jag ska få tag på en TV som visar konståkning i Sydostasien. Läste i DN att Sveriges konståkningsförbund har satsat ordentligt i år i och med att de ska anordna för första gången " Stockholm Ice" där bl.a. han och Stephan Lambiel ska medverka. Datum? 2a april! Nu kan jag inte åka på min resa. Det är inte möjligt att jag ska missa hans första officiella besök i Stockholm! Jag sörjer men får nöja mig med att visa lite bilder. Här har ni honom. Jevgenij Plusjenko:

 










Kommentarer
Postat av: Jonna

Vart skulle du resa? Du har blivit värsta fanet -inte visste jag att du gillade konståkning :)

2010-01-25 @ 17:57:13
URL: http://alltomjonna.blogg.se/
Postat av: Elsa

Ja jag är lätt ett fan! Ska åka till Thailand, Kambodja, Vietnam och Kina. På söndag!

2010-01-27 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0