Sanne: You can do so much better than this

Den låten med Keane gillar jag verkligen. Annars har jag inte lyssnat mycket på dem alls. Jag gillar inte hans röst (han är dock grymt duktig sångare..) men de låtar jag hört tycker jag är bra och så men jag har bara inte fått för mig att lyssna mer. Men just den här låten är stört fångande.

Och lite så känner jag idag, att jag kan så mycket bättre. Jag kunde ha pluggat bättre, jag kunde ha ätit bättre, jag kunde ha tyckt bättre om mig själv. word.

Skönt att dagen inte är slut.



Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag vet den låten är helt underbar. Pepp på ett kritiskt sett. Vi är hårdast mot oss själva, kom ihåg det. Du är omtyckt :)

2010-01-11 @ 08:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0