Elsa: Roar!

Sommar... Sommar...

Jag har varit lite ledsen för att vi inte har planerat något tillsammans i sommar. Jag vet ju hur grymt det är när vi är tillsammans. Vi och världen. Men som du sa idag. Jag vill också göra så mycket här i Stockholm att jag kommer glömma i efterhand att jag ens jobbade den här sommaren. Hur tråkigt det än är att nämna vädret så har det så spelar det ändå huvudrollen i vår film Sommaren i City. Det här vädret får mig att känna mig fri. Sitta här där jag inte bor men ändå bor och lyssna på musik, datorn i knä, balkongdörren på vid gavel och Stockholm där ute.

Your Call var ju så mysig! Så fint med så många stämmor. Vill kunna skapa enkla harmonier som den låten har själv. Ska leta reda på Sibelius ;)

Länkar en låt med Jonsi som är sångaren från Sigur Ros. Den är vacker tycker jag:

http://www.youtube.com/watch?v=xOd9zWdH2dQ


You grow.
You roar.
Although disguised.
I know you.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Försökte hitta Sibelius men tror det försvann när vi bytte dator..har ett annat program iof men det är inte riktigt lika bra. Leta! Så kör vi sen!

2010-07-13 @ 08:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0