Sanne: Du behöver bara tagga ner LITE

Ja, jag ska inte göra en personlighetsmakeover, bara ändra vissa saker. Det kan jag gå med på, jag gör det redan, det kallas inte förändring utan utveckling! Att man liksom blir sitt ultimata JAG. Spä på det fina och varma och behåll det eldiga och riviga och tagga ner på det arga och gnälliga.

JAG KAN DET.

Jag är stor flicka nu.

Jag har tenta på fredag och jag ligger lite efter, men jag är inte hysterisk. Inte alls. Fråga mig igen torsdag klockan elva så kanske ni får ett annat svar (och då kanske det där med att tagga ner inte är prio ett på agendan..) men än så länge är jag glad. Sen är det ämne jag läser om inte alltid så glädjande. Mycket oro och ledsamheter (vatten, mat och hälsa i världen), kan ni förstå att en miljard människor lever på under en dollar om dagen??

Jag brukar se mig själv som en utåtriktad människa, men det stämmer verkligen inte ibland, då jag vill krypa ihop i en varm famn och inte vara trevlig. Inte svara fint. Inte vara varm. Bara värmas.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hello!

Jag hoppas att du har pluggat så att du när du läser detta inte är panikslagen!

Kan du göra ett inlägg om de där "äckliga" delfinerna som du snackade om eller ge mig mer info så kan jag göra det. Världen behöver veta!!

Puss puss

2010-03-25 @ 17:20:30
URL: http://alltomjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0