Sanne: Fumlig

Jag bara skriver fel, trycker fel på tangenterna och webbsidorna kastas fram och tillbaka. Kommer åt enter och sen radera och sen enter...fattar inte vad det är med mig. Och nu kom jag på att jag har satt på kaffe, för säkert 20 minuter sen som står på i köket! Herregud..Inte för att jag inte hade märkt det inom rimlig tid men det är ju lite oroväckande vad jag är tankspridd.

Fick precis veta att sista Twilight-boken som jag beställde i...ja det är helt sjukt att jag inte läst den än...NOVEMBER! Den försvann i posten och det är inte så att jag får en ny bok direkt utan jag får pengarna tillbaka och kan beställa en ny. Ett litet presentkort någon? Anyone?? För att man fumlat bort paketet?? Fast det var ju postens fel. Några frimärken kanske..

Ska läsa om World Trade Organization nu och ta reda på vad de anser om de sjunkande matpriserna världen över.

Sen ska jag hämta kaffet...eh ja just det. Det står där än i köket. Så jag ska nog hämta det först.

Min syster Jonna är alltid på så bra humör. Jag blir alltid på så bra humör när jag träffar henne. Värsta vitamininjektionen. Hur klarar hon det med så få timmars sömn??

Elsa: Sprallunge som dansar på bordet..jag saknar dig.


Saknar solen. Annars är jag lite vampyr och gillar molniga dagar och längtar ofta till kvällen. Men nu saknar jag solen. Jag vill ha vår. Har inte upplevt vår i Sverige på två år. Det är väl så fint som det brukar? Och nej jag har inte glömt slasket och att det är fem plus i maj..men förutom det så är det ju ganska storartat.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Va söt du e! Kul att du tycker att min blogg blivit mysig = jag blir glad! Det känns bra att du uppfattar mig som en glad person, jag mår faktiskt mycket bättre nu än vad jag har gjort på länge :)

Skönt att du får tillbaka pengarna för boken! Citerade du en film när du skrev om presentkorts förfrågan? (btw, ja du borde få ngt.!) Jag håller tillbaka ett skratt när jag läser det och "hör" en röst som ställer en massa frågor på engelska som avslutas med "anyone"?. Ja, det där ser ju galet ut (det som jag har skrivit nu) men någon kanske (du iaf) fattar, lr??

Kramis!

2010-03-03 @ 12:46:24
URL: http://alltomjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0