Sanne: Get shaky!

Ja jag skakar så fort jag går ut för det är så kallt! Halkar runt i högklackat för jag har slängt mina vinterskor som börjat läcka.

Lady Gaga kommer i maj!!! Någon som är intresserad? Kanskekanskekanske att jag får biljetter..FÅR alltså :) Bäh

Läser fyran nu i twilight. Mer behövs inte sägas.

Låten nedan är Sydney för mig, och Malin. Side Bar, kajal och silversandaler..klibbiga.



Elsa: "My addiction, stick to me like glue.." En annan fin låt som måste jag spela för dig någon gång :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag följer garanterat med på Lady Gaga om du får biljetter och om du vill ha mig med! kramar!!

2010-03-19 @ 12:20:34
URL: http://alltomjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0