Sanne: "Mjuk och lugn ska en flicka vara..."

"Vad är bättre än härlig sommardag än att slappa i hängmattan eller på beachen med en bra bok?"

Så står det på blogg.se, utdrag från någon blogg tror jag om böcker och läsvanor. Men shit vad jag inte håller med! En härlig sommardag vill jag inte slappa och läsa!! NejNej det kryper i kroppen! Då sitter jag typ hellre inne och läser. Alltså klart jag gjort sådär någon gång (säkert fler än jag egentligen velat, för alla andra gör så jag har väl känt att man ska kunna göra så..) men jag kände så starkt att den där lilla prettofrasen inte gällde mig! Inte alls. Och jag typ stör mig att folk relaterar.

Shit vad jag överreagerar men det är typ som när någon sa åt mig att vara lugn när jag var liten...DET var ingen höjdare för att lugna mig kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, så typiskt dig min vilda syster!! Puss

2010-05-26 @ 12:15:48
URL: http://alltomjonna.blogg.se/
Postat av: Elsa

Shit vad jag håller med! Nu när jag varit ledig de senaste veckorna har det ju också varit fint väder. Och ja jag har varit utomhus men man längtar efter sysslor som nästan alltid är inomhus. Det är inte så att man kan gå omkring och vara mystisk och fundera över livet under ett träd hela dagarna bara för att man är ledig och det är fint väder. Dessutom, om jag läser en bok utomhus slutar det alltid med att det är för obekvämt för att sitta så då lägger man sig ner och vips, somnar!

2010-05-30 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0